Mariagerfjord Bibliotekerne - kom indenfor!

Enhver er velkommen på bibliotekerne i Mariagerfjord Kommune, hvor alle gratis kan låne bøger, film, musik og mere til med hjem. Du er velkommen til at komme og læse avisen, bruge internettet, skrive opgave eller bruge biblioteket som mødested.

Brug biblioteket når det passer dig

Du kan bruge de åbne biblioteker alle dage året rundt uanset om det er hverdag, helligdag eller weekend.

Læs under åbningstider, hvornår det enkelte bibliotek i Mariagerfjord Kommune har selvbetjent åbningstid.
Du skal være oprettet som låner, og du skal bruge dit sundhedskort eller lånerkort og din firecifrede pinkode for at komme ind på det selvbetjente bibliotek.

Er du ny bruger kan du få en introduktion til biblioteket af personalet.

eBiblioteket

Bibliotekerne har en lang række online tilbud til dig, der er ved at skrive opgave, der elsker lydbøger eller film og til dig, der gerne vil følge med i nyhederne fra hele verden. Du har adgang til hele eBiblioteket når du er oprettet som bruger ved Mariagerfjord Bibliotekerne, og hvis du mangler hjælp til at komme godt igang står personalet klar.