Book en bibliotekar

Går du i 8.-9. klasse eller på en ungdomsuddannelse, og har du brug for hjælp til at komme videre med informationssøgning til din opgave, så book en tid.

Undgå kø og få hjælp til en grundig informationssøgning. Vi vejleder dig og sammen finder vi relevante bøger, artikler og oplysninger på nettet. Du får også tips til søgning i databaser og på nettet generelt.

Du kan forvente et svar senest 2 hverdage efter din booking.

Hvad kan du selv gøre?

Du kan starte din litteratursøgning på www.mariagerfjordbibliotekerne.dk eller på www.bibliotek.dk. Her får du overblik over, hvad der findes om dit emne på danske biblioteker. Du kan søge og bestille både bøger og artikler.

Find også hjælp og inspiration i Mariagerfjord Bibliotekernes eBibliotek: www.mariagerfjordbibliotekerne.dk/e-materialer.

Klik her og se også temaet om gode digitale kilder til din opgave på www.ekurser.nu.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.