Bliv låner

Enhver er velkommen på bibliotekerne i Mariagerfjord Kommune, hvor alle gratis kan låne bøger, film, musik og mere til med hjem.

Du er velkommen til at komme og læse avisen, bruge internettet, skrive opgave eller bruge biblioteket som mødested. For at bruge alle bibliotekets mange tilbud, skal du dog oprettes som bruger først.

Indmeldelse når du er over 18 år

Du kan blive oprettet som bruger ved et af Mariagerfjord Bibliotekerne, så har du adgang til alle bibliotekerne i kommunen. Når du skal oprettes skal du medbringe dit sundhedskort eller anden gyldig legitimation med CPR-nr.

Du kan også vælge selv at oprette dig hjemmefra via MitID  -  Klik her for at gå til den online indmeldelse.

Som ny bruger på bibliotekerne kan du få en vejledning af personalet, så du kommer godt igang med blandt andet selvbetjeningen og eBiblioteket.

Dit lånerkort er personligt

Pas på dit lånerkort! Du har ansvaret for det materiale, der er lånt på dit kort.

Klik her og læs mere i bibliotekernes reglement.

Indmeldelse for børn og unge under 18 år

Alle kan blive meldt ind som låner ved biblioteket, men for brugere under 18 år skal en forælder eller værge udfylde en online blanket ved hjælp af MitID.