75 kr.
For børn

Aktiv Ferie - Minecraft Day

04.07.24
Kom og spil Minecraft på biblioteket, hvor der er mulighed for frit spil på en server sammen med andre. Der er både fokus på samarbejde og konkurrence samt gode tips og tricks til at spille Minecraft sammen!

Er du mellem 11 og 13 år og helt vild med at spille Minecraft, og kunne du godt tænke dig at spille på en server sammen med andre? Så er ”Minecraft Day” lige noget for dig!

Her sætter biblioteket deres egen server op, hvor vi efter gode tips og tricks til, hvordan man får et godt online fællesskab med andre Minecraft-spillere, giver den gas med frit spil, samarbejde, byggekonkurrencer og udfordringer i PvP.

Vi står allerede klar med oprettede profiler og computere, så der er plads til både pros og nybegyndere, der i løbet af dagen vil få gode råd til at klare sig godt i Minecraft.

Praktisk info

Arrangementet er inklusiv frokost til alle deltagere.

Tilmelding foregår via www.aktiv-ferie.nu fra 16. maj til 10. juni.