Jesper Wung-Sung. Foto af Jacob Nielsen

Forfatterstafet: Jesper Wung-Sung

Er romanen "Kvinde set fra ryggen" en fortælling om livslang kærlighed eller de personlige omkostninger ved at være model for sin berømte mand?

Det afslører forfatter Jesper Wung-Sung i dette spændende interview med litteraturformidler Sarah Corner-Walker Hvidberg, hvor han blandt andet taler om sin seneste roman, der handler om Ida Hammershøi, maleren Vilhelm Hammershøis hustru og model.

Interviewet er det første i Forfatterwebs nye Forfatterstafet – en række dybdegående interviews med kendte og aktuelle forfattere.

Forfatterweb-stafet med Jesper Wung-Sung

Mere om forfatteren

Klik her og læs Forfatterwebs dybdegående artikel om Jesper Wung-Sung og hans forfatterskab.

Om Forfatterweb

Forfatterweb er et forfatterleksikon over danske og udenlandske forfattere, både nulevende og afdøde. Udvalget er bredt, og der medtages både klassiske forfatterskaber og debuterende forfattere inden for alle genrer.

Du har adgang til Forfatterweb som bruger af biblioteket med dit bibliotekslogin; cpr.nr. og 4-cifrede kode.

Bøger af Jesper Wung-Sung