Kvinde og barn udforsker en af læseposerne

Vil i være læsefamilie?

Nu inviterer Mariagerfjord Bibliotekerne dig og din familie til at deltage i Læsefamilier.

Stjæl tiden tilbage

Læsefamilier handler om sammen, at stjæle opmærksomheden tilbage fra alle de ting i hverdagen der har det med at forstyrre og komplicere alting.

Efter samme model som kendes fra fødevare- og måltidskasser, får en læsefamilie hver måned en række unikke litterære fælles oplevelser - parat og lige til at tage ud af posen.

Lån en pose oplevelser

En typisk pose rummer et vidt spektrum af indholdskategorier - lige fra bøger, brætspil, musik, quizzer, krea eller ideer til aktiviteter og specielle events ud af huset. Og kommer i en lang række forskellige temaer, som Natur, Oplevelser, Røverhistorier, Sjov, SoMe, Uhygge, Tegn, Havet, Penge og Mad.

Læsefamilier henvender sig til familier med et eller flere børn fra 10 år og op, og starter op 2. september 2019, men du kan allerede nu tilmelde din familie - så er i klar når efterårsmørket sætter ind.

Læs mere og tilmeld hele familien her.