Hobro Bibliotek, Adelgade 30, 9500 Hobro

Prisændringer for print og nyt printsystem

Fra 2. januar 2023 indfører Mariagerfjord Bibliotekerne nyt printsystem, i første omgang på Hobro Bibliotek.

Planen er, at systemet skal indføres på alle bibliotekerne fjorden rundt i løbet af foråret.

Om printsystemet

Printsystemet hedder Princh, og kendes allerede fra en stor del af landets andre folkebiblioteker.

Mange har i lang tid efterspurgt muligheden for at printe fra deres egne enheder, og det bliver nu muligt med Princh – det er naturligvis stadig muligt at printe fra bibliotekets computere.

Systemet gør det desuden lettere for dig selv at administrere din printkonto.

Prisændringer

Samtidig med overgangen til det nye printsystem stiger priserne for print og kopiering på biblioteket. Fremover skal man slippe 2 kr. for A4, og 4 kr. for A3 – uanset om man printer i farve eller sort/hvid.

Klik her for at læse meget mere om de nye muligheder.

Har du penge til gode i bibliotekets gamle system kan de refunderes via Nemkonto ved personlig henvendelse til bibliotekets personale på Hobro Bibliotek i den betjente åbningstid.