Disse 8 romantiske lydbøger giver dine hverdagssysler et kærligt pift

24.03.23
Lydbøger er dejlige, fordi man kan læse en god bog, mens man laver alt muligt andet. Her har vi samlet gode romantiske bøger, du kan lytte til mens du skruer, pudser, strikker, fejer, løber og alt muligt andet.

Det er rart med et lydtæppe mens du dyrker din hobby eller foretager de daglige sysler. Du kan selvfølgelig vælge at lytte til lokalradioen som du plejer, mens du skruer i din gamle bil. Nynne med på "Summer of '69" for 751 gang efterfulgt af en vejrudsigt og reklamer for den lokale teltudlejningsbiks.

Eller du kan låne dig en lydbog på eReolen, lukke romantikken ind i garagen og mærke amorinerne blande sig med duften af motorolie. Biblioteket har nemlig noget for alle - også i hverdagen.

Vi har fundet 8 gode, gedigne romantiske bøger frem fra gemmerne.

Lyt til romantikken

Oprindeligt skrevet af Allan, Aalborg Bibliotekerne.