Morten D.D. Foto af Marianne Graversen

For voksne

Morten D.D.: Tour de Natur.dk

21.03.23
Er det for sent? Eller kan vi stadig nå at gøre noget for vores natur og bevare vores biodiversitet? Mød Morten D.D. og bliv klogere på naturens sande tilstand.

Morten D. D. er uddannet biolog, ansat ved Naturhistorisk Museum i Aarhus og kendt fra TV, hvor han har formået at gøre vilde orkidéer, møgbiller og fugletræk nærværende for såvel unge som gamle. Han er garant for en stor oplevelse, når han med en blanding af stand-up, benhård faglighed og politisk kant kan gøre selv den mest ordinære natur sprællevende og nærværende.

I dette foredrag fortæller Morten om naturens sande tilstand, og når man har tilbragt to timer i selskab med Danmarks mest truede dyr og planter, forstår man med garanti, hvorfor det er så vigtigt at passe på vores biodiversitet.

Arrangementet er i samarbejde med FOF Randers-Favrskov-Mariagerfjord.