125 kr.
For voksne

Kulturtallerken: På eventyr i Canadas Vildmark

17.03.22
Hans Henrik Damgaard tog som 20-årig til Canada uden en krone på lommen for at arbejde som jagt- og vildmarksguide i Britisk Columbia. Det blev til et eventyr, der skulle strække sig over tre år – et eventyr der bød på fantastiske naturoplevelser og som kastede ham ud i halsbrækkende oplevelser.

Kom og hør historien om at kaste sig ud i eventyret og at stå over for de største udfordringer, men samtidig at vokse med opgaven.

Hans Henrik reflekterer også over det simple liv og den ro det giver at have 500 km til den nærmeste by. Det hele er understøttet af flotte billeder, spændende videoklip og en sund portion selvironi.

Kulturtallerken er et samarbejde mellem Mariagerfjord Bibliotekerne, Ældresagen Arden, Arden Kulturhusforening, Blå Kors Rold Skov, Det Blå Værested, LOF Mariagerfjord/Rebild og Røde Kors.