Karsten Holm

For voksne

Kulturtallerken: Historien om Kim Larsen

25.01.22
Karsten Holm har sunget Kim Larsens sange i mange år og kan ramme tonen, så man kommer i tvivl om det er Larsen selv, og denne aften slår han tonen an til et spændende og musikalsk foredrag.

Danmarks nationalskjald, Kim Larsen, fik sit gennembrud i 1969 med gruppen Gasolin’, og siden slutningen af 70’erne har han været Danmarks førende og bedst sælgende sanger og komponist.

Da han startede, var han én af de kunstnere, som man enten ikke kunne fordrage eller elskede. Dét er ændret i dag. Alle elsker Kim Larsen - ung som gammel.

Kulturtallerken er et samarbejde mellem Mariagerfjord Bibliotekerne, Ældresagen Arden, Arden Kulturhusforening, Blå Kors Rold Skov, Det Blå Værested, LOF Mariagerfjord/Rebild og Røde Kors.