75 kr.
For voksne

Kulturkaffe: Som sunket i jorden

05.10.21
Kom til spændende foredrag med tv-vært Kristian Bech.

Hvert år forsvinder hundredevis af danskere – langt de fleste dukker heldigvis op igen. Men hvordan finder man dem, som ikke vender hjem af sig selv og måske er væk i årevis? Hvordan er det for familierne, der sidder tilbage uden svar, og kan familien finde sammen igen, hvis personen findes?

Som sunket i jorden

I foredraget fortæller Kristian Bech om tilblivelsen af tv-programmet Som sunket i jorden. Han viser klip fra programmerne og fortæller om arbejdsmetoderne, udfordringerne og risikoen, der kan være ved at rejse verden rundt i jagten på svar. Samtidig fortæller Kristian om de følelsesmæssige op- og nedture der kan være når begiver sig ud på uvis grund.

Om Kristian Bech

Kristian Bech er nu tv-vært på TV2. Han er uddannet politiassistent, men startede sin tv-karriere i 2015 på Kanal5 med programmet Eftersøgt, ud fra idéen om, at flere af de kriminelle tog til udlandet for at gemme sig fra dansk politi.

Praktiske informationer

Arrangementet er en del af Kulturkaffe, som er et samarbejde mellem Mariagerfjord Bibliotekerne, LOF Mariagerfjord/Rebild, Frikvarteret og Ældre Sagen Hadsund.