Morten Elsøe. Foto: Mia Mortensen

For voksne

AFLYST // Detox din hjerne med Morten Elsøe

17.01.22
Det er blevet januar igen, og måske står du med mange tanker om nytårsforsæt og sunde vaner.

Vi giver den traditionelle debat et indspark, og har inviteret ernæringsnørd og stifter af vanecoach-uddannelsen Morten Elsøe.

Du kender ham måske fra podcastserien ”Detox din hjerne” med Anne Gaardmand. I serien taler de om madmyter, pseudovidenskab og regulært bullshit, der fylder alt for meget i sundhedsdebatten.

Misinformationer forvirrer og får alt for mange til at fokusere på det forkerte i jagten på sundhed. Derfor er det nu tid til en udrensning – ikke af din krop, men af dine tanker.

Til foredraget får du blandt andet svar på, hvad forskningen egentlig siger om sukkerafhængighed, og hvor vigtigt det i virkeligheden er at undgå kulhydrater, hvis du gerne vil tabe dig!