25 kr.
For børn

UDSOLGT // Hvem har stjålet nissekraften, Mariager

02.12.22
Nissen, som vogter julens trylleri, mister det. Og det er forfærdeligt, for hvordan skal det nu kunne blive jul uden trylleri? Kom til hyggelig og spændende juleteater og start jeres julemåned på ægte julemanér.

Nissen med det mærkelige navn, som de andre nisser griner af, mister det allervigtigste, og pludselig er julens trylleri borte. Hvem har dog gjort sig til tyv af noget så betydningsfuldt? Og hvorfor?

Svarene på de spørgsmål skal ikke gives her. Dem giver forestillingen i en vidunderlig fortælling om jul, venskab og kærlighed. Pakket ind i poetisk julegavepapir med små overraskelser, (næsten) ægte magi og en lille smule uhygge i børnehøjde. Og mon ikke det endnu engang lykkes at redde juleglæden?

Regn trygt med, at julens magi breder sig til både børn og voksne blandt publikum.

Praktisk info

Både børn og voksne skal have billet til forestillingen.

Manuskriptet er skrevet af den århusianske børneteatermager Poul Lokjær.

I hovedrollerne ses Asger Rasmussen og Maja Muhlack.