25 kr.
For børn

Dyrenes superkræfter med Anders Kofoed

07.04.22
Tag din voksne med og mød dyreeksperten Anders Kofoed når han besøger biblioteket og fortæller om dyrenes superkræfter!

Er du mellem 3 og 8 år kan du blive klogere på de seje dyr der lever i din have, når Anders Kofoed giver nyttige fakta og små sjove fortællinger om både sjældne og helt almindelige dyr.

Forfatter, biolog og zoolog Anders Kofoed er en fremragende naturformidler, der begejstret beretter om den natur, der omgiver os. I sine bøger til både små og store fortæller han om underlige dyrearter, fantastiske superkryb, gakkede naturfænomener samt meningen med selve livet.

Kom og leg med, når vi zoomer ind på den skønne natur med Anders Kofoed som guide.

Kom med på dyrejagt med Anders Kofoed

Praktisk info

Arrangementet er en del af årets Ordkraft festival, som løber af stablen i Nordkraft i Aalborg d. 7.-9. april 2022. På www.ord-kraft.dk kan du læse meget mere om festivalen.

Husk både børn og voksne skal have billet til arrangementet.